Meltem5955 bu sizin tercihiniz saygı duyulmalı 😊 ama normal doğum korkutucu değil başta süreç ağrılı olsada sonrası hem bebek hem anne için çok daha sağlıklı, sezeryan da iyileşme süreci uzar bebekden yana riskler oldukça az olsa da anneden yana çok fazla risk vardır acaba acele karar vermiş olabilir misiniz yada henüz kafanızda net olmayan şeyler varsa tekrar düşünebilir süreci bekleyebilirsiniz ama net olarak sezeryan istiyorsanız da kimse bunu yargilayamaz içiniz rahat olsun söylenenlere kulak asmayin