nmtock41 bahar-ebru yaz bebeği olacak diye kısa kollu tulumlar aldım sizce mantıklı mı uzun da aldım tabide hep ince
mlssrn 29 temmuz gözüküyor bakalım ama sanmam o zamana kalmaz 2. Doğumum olcak sezeryan olcak erken alırlar muhtemelen 🥰
Trilece Biz İzmir’de oturuyoruz muhtemelen hep kısa kollu askılı çıtçıtlı body ile durur 😊 dışarı çıkarken bı giydiririm
Smyye1B Oguzhanberraselina SAT’a göre 27 Haziran ultrasona göre 1Temmuz bakalım ne zaman gelecek küçük bey😇🌸
Anne12 Oguzhanberraselina kız ☺️ birde kızlar sabırsız olurmuş diyorlar. Benim oğlumda çok sabretmemisti 37 de geldi ☺️
simesa Oguzhanberraselina 21 Temmuz gözüküyor bizimde bakalım sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 😊🌸🐣