_akalin3 Canım benim de 28. Haftada başladı o kasılma sertleşmeler arada oluyordu. Ben de pek dinlenen uzanan biri değilim genelde ayakta kalıyordum iş yapıyordum. Doktoruma sordum çünkü burada okumuştum erken doğum riski olabilir yazmıştı arkadaşlar. Sorunca ultrasonda her şey normal çıktı kadın da bana normal bu haftalarda dedi magnezyum verdi ben pek düzenli kullanmadım. Dinlen falan da demeyince ben tabi işe ayakta kalmaya devam. 4 gün önce gece o sertleşmeler sık oldu sabahı bekledim bir şekilde geçer diye. Sabah bi gittim nstde düzenli sancı çıktı. Hemen hastaneye yatış yapıldı. Serum ve iğnelerle durdurdular zorla sancıları. Bebek için de ciğer geliştirici yapıldı. Şükür sancılar düzensizleşti çıkardılar ama bundan sonra tuvalet harici kalkmadan yatacaksın dedi doktor. Sizlerden de dua istiyorum evladım sağlıkla 37-38. Haftaları görsün lütfen beklesin🤲🏻 Demem o ki o kasılmaları hafife almayın doktora mutlaka söyleyin nst ye girip bakılsın bence. İhmale gelmez canım