Gozde08 bsrerdl ben hiç sormadım canımm eşimin girmesinide istemedim zaten. Öyle keserken kanlı kanlı görsün istemedim 🤣🤦🏻♀️ Girip giremediği hakkında bilgim yok yani.
Melekk-911 Gozde08 uyusuklugunuz geçtiğinde karnınızda ve kasıklarıniz da adet sancısınin 100kati bir ağrı oldu mu ? İlk gebelikte genel anestezi aldım uyanırken çok ağrım vardı , ondan korkuyorum 🙄
Gozde08 Melekk-911 canım belden uyuşturulduğum için ameliyattan 6 saat sonra açıldı ayaklarım benim. O yüzden 6 saat boyunca 0 ağrım oldu. Açıldıktan sonrada öyleee aşırıı bi ağrım 100 katı bi ağrım asla olmadı. Zaten ağrım başladıkça ağrı kesici istedimm hemen yaptılar. Sen genel anestezi olduğun için uyanır uyanmaz bütün ağrıyı hissetmişsin.
Melekk-911 Gozde08 aynen genel anestezi olunca uyanırken hissettim , birde odaya çıkınca içim boşalsin diye karnıma bastırdı hemşire o acıyla canımdan can gitti o narkoz etkisiyle . Spinal de heyecan stres yapıyorum sakinlesemiyorum
Gozde08 Melekk-911 bende genele cesaret edemedim canımm. Amaa emin ol spinalden çok memnun kalıcaksın.
Kubratalo4965- Gozde08 anladım canım, sağ salim kucağınıza almışsınız ya önemli olan o, bakalım bizimki ne diyecek, ağrım çok oluyor
Szngmlmz Gozde08 peki ameliyattan sonra dikiş açınız ne zaman geçti ben 3 gün oldu hala saga sola yatamiyorum yataktan çok zor kalkiyorum ve yirurkende yan kemiklerim aşırı derecede batiyo sizinde aynımı acaba?
user124578 Gozde08 hayırlı olsun sağlıkla büyüsün 🥰 çok şükür uyku yaptığını söyleyen birisini buldum 😂 ilk doğumum sezeryandi sarhoş gibiydim yaklaşık 1.5 2 saat kadar uykum geliyordu kendimde değil gibiydim herkes öyle birşey yasamadık biz diyor 🥲
oblomov Gozde08 Gözünüz aydın, sağlıkla büyütün inşallah 🙏💕 ameliyattan sonra hemen sütünüz geldi mi yoksa zaman aldı mı sütün gelmesi
Gozde08 oblomov yok canım 15. Günümüzdeyiz dahaa yenii şakır şakır geldii hiç yoktu sütüm ama bırakmadım vazgeçmedim. Dereotlu yoğurt ve incir ayvalı hoşaf resmen coşturduu aklında bulunsun. Bol su bide.