Miri06miri canımm eller öyle sıkı sıkı bağlı değil onu hiç dert etmee. Bende perdeden biraz panikledim. Baş ucumdaki anestezi uzamanına perdeleri geri ittirin dedim hemen açtılar önümü hiç sıkıntı etme onu. Kafamda hep sol tarafıma dönük yattımm o paniği yendimm. Hatta dedimki ben hissediyorum başlamayın dedimm onlarda başlamadık dedi 2 dk sürmedi çocuğu verdiler yanağıma 🤣 ben hissediyorum zannettimm ama onlar çoktan başlamıştı düşün o kadar etkili bi ilaç. Başımdaki çocuk tabiki dokunmaları çekiştirmeleri hissediceksin ama asla acı olmıycak dedi. Gerçektende öyle oldu aşırııı rahattı bıraksalar uyurdum öyle rahat yanii. Ağlayıp üzülmee zehir etme kendine bence. Çünkü o kadar hızlı oluyokii 10 dk yaa 10 dkda bitiyoo. Dikerken zaten mayhoş oluyosun oralar hayal meyal. Sıkmaa canınııııııııııı 😘😘😘