3oglanannesi Gamze-38 ben ful bütün gebelik boyunca sancı ağrı çektim 5 saat te normal doğum sancısı çektim sadece doğum hızlı oldu 😁 ameliyata girerken basbas bağırıyor dum yeter artık çektiğim acı bayıltın beni diye 🤭
Gamze-38 3oglanannesi ne zor son anlar dimi kuzum benimde o gün girdi çıktı son 9 gün beklemedeyim 😪😂