Gamze-38 38+4 kızlar ayakta iyiyim yürürken uzanınca kasıkta adet olacakmış gibi ağrı ve çok hareketliydi 1 1 bucuk saattir başlıyor mu aceba 😞😞
Tugceelanaz Duşa gir , ilik bir duş al . Geçmese gerçek sancı demektir :) Kasık , belinin alt kısmına vuruyorsa sancıdır
Gamze-38 sema_nur_koc dakka nasıl tutulur Ah bilsem ilk doğumumda şak diye su gelmişti bilememiştim kuzum yaa korktum 😞😞
okuyor Gamze-38 play Store’da kasılmalar diye bir uygulama var. Ordan tutabilirisniz. 4 kasılma girdikten sonra size yalancı sancı ya da doğum başlıyor eşyalarını hazırla gibi uyarılar veriyor.
3oglanannesi Gamze-38 kasılma olunca saate bak geçince bekle tekrar gelince yine bak aradaki süreyi hesapla aynı devam ediyorsa 15 dk bir yarım saatte bir gibi gerçek sancı dır
sema_nur_koc Gamze-38 ben telefondan kronometre açtım ilk 15 dakika sonra 9 sonra 8 derken 3 dakikaya düştü sancılar hastaneye gittim bebeğimin kafası gelmişti 🙏😍
Gamze-38 3oglanannesi korkudan bi an afalladım sanki ilk doğurcam tedirgin oldum ki 🤯🤯 kontrol etcem kuzum sağol
Gamze-38 sema_nur_koc ayyy maşallah ne güzel hızlıca 😍 benim ilk oğlum suyum geldi 12 saat sâncı çektim çok zordu şimdi ondan korkularım var bakalım bu nası olcak sağlıkla gelsinler de💕
3oglanannesi Gamze-38 her doğum başladığında su gelmiyor bide benim 7 cm açılma olmuştu hiç su falan gelmedi ebe de hayret etti bebeğin başı elime değiyor su patlamamış diye
sema_nur_koc Gamze-38 inşallah sağlıklı olur benim de suyum sabah geldi söylemesi ayıp tuvaletimi yaptım sandım bilmiyordum ama hastanede eziyet ediyorlar dedi bir çok kişi o yüzden sancımı evde çekip hüngür hüngür ağlayarak doğuma gittim 😂
Gamze-38 sema_nur_koc en temizi ev ev bencede kimi duydum evde sancı çekip giden misssss💕 hastane zor yaa
Gamze-38 3oglanannesi ayy maşallah hızlı doğumların hastasuyım nasip et rabbim ya 🙏🙏🙏 çok sâncı çektim benn korkum o ama ablam felan da diyor her doğum bir olmaz diye du bakalım 💕💕
sema_nur_koc Gamze-38 doğum başlayınca gittiğim hâlde bile neler yaptılar gözümde yaş kalmamıştı artık 😁
3oglanannesi Gamze-38 ben ful bütün gebelik boyunca sancı ağrı çektim 5 saat te normal doğum sancısı çektim sadece doğum hızlı oldu 😁 ameliyata girerken basbas bağırıyor dum yeter artık çektiğim acı bayıltın beni diye 🤭