didemm teşekkürler canim 😊😊 39+4 öldük bugün kontrolüm vardı. 14 kilo aldım toplamda. Bebek 3600 olmuş. Benim dediğim gibi sadece top gibi göbeğim var gören erkek mi dedi hep bugün yine 😁 normal doğum için bekliyorum ama hala gelmedi korkuyorum biraz ondan mi acaba 😐😑