Sinoooom Doktor benim bebişin gelişimi kilosu haftasına göre iyi dedi maşallah. Doğuma 1 ay var.
Beslenmem şu şekilde:
Sabahları 1 bardak süt, peynir kaşar zeytin pekmez/bal ve 1 yumurta yiyorum 1-2 dilim ekmekle. Öğlen ne buldumsa genelde karbonhidratlı şeyler çok vaktim olmuyo çalışırken 😁 Akşam yemeği bi iki gün sebze+ tavuk yemeği , bi iki gün sebze+ et,kıyma yemeği şeklinde….on günde 1 balık… Et/tavuk yerine nohut fasulye de tercih ediyorum arada onlarda protein kaynakları çünkü. Her akşam da ya meyve ya çikolata bazen hepsi😁 bugüne kadar 8 kilo aldım. Bazen gece 1-2 gibi aciksam da yemem genelde, çok nadir yani yersem de. Sonra mide yanması yapıyor.