gzm-35-35 Ecceee ayy bencede canım şu 3 gün nasıl geçti hiç sormaa geçmiyor ya 😂 test yerine kan versem daha garanti gibi hemde moralim bozulmaz
confundo gzm-35-35 Ben altıncı gün sabahı erken gebelik testi yapmıştım silik çizgi çıktı🥰 her gün tekrarladım idrar testini yavaş yavaş koyulaştı çizgi. 11. Gün de kan verdim canım.
gzm-35-35 Ay0694 evet canım kan vermek daha sağlıklı olacak gibi bakalım burdan pozitif haber veririm umarım 🙏🏻❤️
gzm-35-35 confundo ayyyy çok sevindim inşallah benimde pozitif çıkar çok sağol canım bana umut oluyorsunuz ya çıkarsa diye düşünmeden alamıyorum kendimi🙏🏻☺️
gzm-35-35 yanlisanlamaama ayy çok sevindim kuzum rabbim kucağınada almak nasip etsin inşallah 🙏🏻☺️☺️🧿😘😘 değer yüksek çıkmış ikiz mi acabaa 😂
yanlisanlamaama gzm-35-35 tek embriyo transfer ettiler 4 hafta için yüksek mi acaba doktor birşey demedi ikiz konusunda ama epey sağlam tutunmuş besbelli dedi 😀çok teşekkür ederim Rabbim herkesinkini bağışlasın sağlıkla gelsin hepsi 🙏🏻🌸🤍
Ela4810 Senaesmer Sonra 50 civarı çıktı sonra 112 ciivarı yani 2 katı şeklinde yükselmesi gerekiyormuş
Senaesmer Ela4810 cumartesi kan vericem zaten doktorum cumartesi verirsin dedi o zamana kadar da tamamen düşer galiba