gzm-35-35 bence şimdiden internetten 20li falan gebelik testi sipariş edin, ucuza geliyo 🙈 ben öyle yapmıştım..😅 hepsini de yaptım ancak yetti evde test falan kalmadı 😂 en son betahcg mi 10.000 üzerinde görünce patlattım son bi tane daha anında kopkoyu çift çizgi oldu, onu ve ilk yaptığım silik çizgiliyi sakladım ☺️ Benim eşim de kesinlikle yapmamı istememişti o yüzden ondan gizli gizli yaptım ve kan tahlili gününe dek de yaptığımı söylemedim, sadece içimden bi ses bebiş tutundu diyo hadi bakalım diyodum 😁 ilk yaptıklarınızda ikinci çizgiyi göremezseniz moral bozmayın, idrarınızın yoğunluğuna çok su içmenize göre bile değişebiliyor..bu arada benim tüp bebek merkezim de eskiden 12.günde baktırırmış ama bazısına 2.-3.gün bazısına 5.gün transfer ediliyor herkese standart tarih verelim diye, sonra bakmışlar sabretmesi zor, kimse de beklemiyo 12.güne dek🙈 5.gün embriyolarına 9.günde kan baktırmaya başlamışlar, siz de öyle yapın bence beklenmez 😁