Kumsal20 ne güzel canm ben anneliği hamileliği falan geç hissettim o duyguyu yani çok şanslısın ama hepsi geçiyor 9 ay oha 9 ay hamile kalmak çok uzun süre degilmi demiştim ne ara 32 oldum yada arkadaşlarım oldu kimse bilmiyor doğum yaklaştı 3.5 atiyorum daha 3 aylık gebe sandığım için kendimi 😂 demem o ki bulantıni takma hersey hepsi bir anda ve hızlı bir şekilde bitecek tek yapman gereken dinlen bol bol vitaminini eksik etme yemeni de yine de aksatma elinden geldiğince çünkü kilo vermeye basıyorsun ben 8 kilo falan verdim malesef ilk 2 3 ayda iyi gelmeye bilir bünyeye zayıfsa