nazzzzzzzzzz bende yaklaşık 6 gündür kullanıyorum arkadaşım ve çok ağır bir hap ağız yolu ile kulanıyorum acayip baş dönmesi gözlerimi bile açamıyorum eşim yardım ediyor sağolsun lavaboya bile kendim gidemiyorum 4.5 saat sonra kendime gele biliyorum ama bebeişim iyi olsunda erken gelemsim yeter nts sancım çıkmış ama farkında değilim yayılım oldu ve çiğer gelştirici iğne vuruldum 2 doz ve 4 adet nidicart verdiler ve çıkışım yapıldı eve geldik hayırlsı ile şuan erken doğum riskim olduğu için bu hapı kullanmak zorundayım ve çok etki yapıyor bende çok heleket bir dururmum oluyor ayağa kalkamyıo 4.5 saat uyumak zorunda kalıyorum ama tek bebişimiizin sağlığı yerinde olsunda ben cefasını çekmeye razıyım 🥺🤗