nazzzzzzzzzz Progestan 200 mg kullanan hamişlerr nasıl gidiyor sizde ilaç biraz ağır değil mi Sizce de ?
anneyim96 nazzzzzzzzzz ben fitil olarak alıyorum canım bi yan etkisini görmedim sadece altım yara oldu artık
Merryy38 nazzzzzzzzzz bende dün kullanmaya başladım günde 2 kez ilk içtikten biraz sonra acayip baş dönmesi yapıyor bende bir süre kalkamiyorum ikincisini de yatmadan alicam işte dün akşam basladim ben baş dönmesi çok oluyor biraz da sersemletiyor
58ee nazzzzzzzzzz akıntı benı rahatsız ediyordu vajinal almayı bıraktım gece yatarken içiyorum hemen de uyutuyor 😂
nazzzzzzzzzz tugbadipi ben daha bugün başladım dün kahverengi akıntım başladı doktor progestan 200 mg kullan dedi baya uykumu getirdi mayıştırdı 🥺
anneyim96 nazzzzzzzzzz canım bende günde 2 defa alıyorum ikisinde gece koyuyorum doktorum bana ağızdan alırsan yan etkisini çok görürsün demişti
-MinikveAnnesi- nazzzzzzzzzz 3 4 haftadır iciyorum evet ağır hele ilk icmeye başladığımda sarhoş gibi oluyordum aşırı sersemletiyordu simdi sanırım vücudum alıştı o yan etkiler biraz azaldı
nazzzzzzzzzz -MinikveAnnesi- bende kahverengi akıntı var diye başladık bakalım sonumuz hayır olsun inşallah
-MinikveAnnesi- nazzzzzzzzzz benim normalde bir sorunum yoktu doktor ne olur ne olmaz diye verdi ama iyiki vermis gecen gün kahverengi akıntım oldu ve dozunu arttırdık birkac gün Bazen olabiliyormuş böyle durumlar sadece tedbiri elden bırakmamak gerekiyor içini ferah tut kötü birsey olmaz Allah ın izniyle
2kedi2bebek nazzzzzzzzzz ben hem 100mg iğne yapıyorum hem de 100mg fitil sabah/akşam.. 300 mg toplamda, karnım çok hassas her yerden yapamıyorum tek bir alan var artık hissizleşti, oradan yapıyorum mecburen orası da morardı :( 10. hafta inşallah bitecek
2kedi2bebek nazzzzzzzzzz fitiller çok pahalı kullanmayı düşünüyorsanız yazdırın bari 270₺ bir kutu :(
anneyim96 nazzzzzzzzzz yani doktora sorarsanız zaten o size alttan alın der bi risk olduğunu düşünmüyorum çünkü benim düşük tehlikem olmasına rağmen alttan al dedi bana ama siz genede sorun sormadan almayın o şekilde
Ozgersln -MinikveAnnesi- Ben ilk gebeliğimde kullanmıştım fakat düşükle sonuçlandı. Dün gebe olduğumu öğrendim hemen kullanmaya başlamalı mıyım yine düşük olacak diye korkuyorum
-MinikveAnnesi- nazzzzzzzzzz şu anlık geçti benimki lavabodayken kendimi biraz zorlarsam geliyordu tuvalette cok durmamaya dikkat ediyorum sizde dikkat edin boyle seylere kendinizi cok yormayın ve agır kaldırmayın ben cok dikkat etmiyordum sakınmamak icin ama etmek gerekiyormus annem kızıyor sürekli sen dokunma ben yaparım vs diye 😂😂