mervinyaa Bende 12+3 tüp bebek ile hamileyim aynı sizin gibiyim zaten zor aşamalardan geçtim maddi özelikle de manevi olarak çok yıprandım ya kaybedersem diye çok korkuyorum, tekrar hamile kalabilirmiyim vs diye düşünüyorum, günler geçmek bilmiyor sanki, şükür şuan bebeğim iyi görünüyor ama ben her hafta doktora gitmek istiyorum onu görmek için bebeklerimiz Rabbime emanet verdiği canı o korusun inşallah bizim elimizden gelen yemeye içmeye kendimizi yormamaya varsa ilaçlarımızı dikkatli kullanmaya çalışmak gerisi Allaha emanet bol bol dua edelim inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşalım bebeklerimize 🙏🌸💗