Herkese iyi akşamlar. 11+4 hamileyim ve ilk gebeliğim. 2 haftada bir düzenli doktora gidiyorum şu zamana kadar bir sıkıntı yoktu fakat benim içimde hep kuşku var. Kontrole gittiğim ilk hafta rahatım ama ikinci hafta olunca içime korku düşüyor acaba bebeğim iyi mi, kalbi durdu mu diye. Kendimi bunları düşünmekten alıkoyamıyorum. Benim gibi olan var mı ☹️