Sibelalagoz0 Aloneanqel benim ilk gebeliğim 11 haftalığız çarşamba randevum var acaba bi tahminde bulunurmu sizin kaç haftalık
Aloneanqel Sibelalagoz0 bulunur canım% verebilir. Benim ki 9+5 bugün. 11+3 de randevum var. Sabırsızlıkla bekliyorum. 12+ larda kızımı bilmişti doktor
Ays_cskn Aloneanqel 12+0 ım,2.gebeligim ikili testimi yaptirdim birdaha 16.haftada gitmeyi dusunuyorum en azindan cinsiyet netlesir insallah diye dusunuyorum bulanti durumum azaldi ama devam ediyor kisaca boyle😊
yslakdeniz 12+0 Ben dayanamadım bugün gittim doktora. Ense kalınlığı normal, kan testi verdim ikili test için. Cinsiyet % 97 kız. 😍😍
yslakdeniz Yaaa çok değişik duygular cinsiyetini öğrenince daha farklı boyutta oluyor duyguların. Biraz daha yaklaşmış ve duygu yoğunluğu artmış hissediyorsun. İlk kıyafetini almak için sabırsızlanıyorum. Sanırım ayrıntılı ultrasondan sonra almalıyız.
Novaa yslakdeniz Evet bir de ultrasonda artık insana benzemeye başladıkça da farkına varıyoruz☺️ Ben fetal dna testi sonucu çıkınca birkaç bir şey almayı düşünüyorum. Bazı markaların kış dönemi indirimleri devam ediyorken en azından 3-6 aylıkken giyebileceği şeyleri hazırlamak iyi olabilir😇
Ykme1820 11+0 bugün itibariyle şimdi doktora geldim bakalim tahminde bulunacaktır tansiyonum yüksek cikti
Novaa Ykme1820 Kaç çıktı tansiyonunuz? Benim de doktorda 13 8 çıkıyor ama evde 10-11-12 gibi. Doktorum burada heyecandan yüksek çıkıyordur demişti.