Aloneanqel Yavuzseliminannesiii ikili testte kan veriyorsun bir de ultrasondan ense kalınlığına filan bakıyor yanlış hatırlamıyorsam o kadar 🥰
Aloneanqel ikimelekannesii22 ayy hadi inşallah. Allah hayırlı sağlıklı eylesin yavrularımızı inşallah 🙏🏻 ♥️
Melekprenses Biz 10+3 olduk 4 nisanda kontrolümüz var ense kalınlığı bakılacak şeker yüklemesi yapılacak cinsiyet için de bir fikir söyler sanırım.. Miğde bulantısı azaldı çok şükür kasık ve bel ağrısı devm fazla ayakta kalamıyorum tedbir amaçlı progestan kullanıyorum 12. Haftaya kadar
Melekprenses Oelrlrkmemdmd benim hamilelik başında kan tahlilimdr açlık şekerim biraz yüksek çıktı o yüzden erken yapılacak
Novaa Aloneanqel Bugün 12+0 olduk. Bulantı hassasiyet yaşamadım hiç. Arada kasık ağrısı ve bol karbonhidrata düşkünlük yaşadım bu süreçte. Yazın 10 haftalıkken kalp durmasına bağlı düşüğüm oldu. 2 gün önce kontrolüm vardı. Fetal dna yaptıracağımız için ikili test yapmadı ama 40 dk kadar organlarını detaylı inceledi. Korkularım azalmaya başladı çok şükür🙏🏻 2 hafta sonra fetal dna sonucu çıkınca tekrar kontrolüm var. %70 kız görünüyor dedi. Eşim kız olmasını çok istiyordu, bakalım sağlıkla gelsin de hayırlısı artık😇 Siz nasılsınız?
Yavuzseliminannesiii Novaa Merhaba bende fetal dna düşünüyorum siz kime gittiniz ve ne kadar ödediniz?
Bhesnn Hafif bi bulantı şiddetli bi baş ağrısı 13 haftalık olduk 3. Gebeliğim en son 2 hafta önce Dr gittim tahminde bulunmadı küçük diye
Aloneanqel Melekprenses aa benim de öyle. İlk ay kan verdim ilk gebeliğimde 9-10 haftalıkken şeker yüklemesi yapıldı ve doğuma kadar insülin kullandım diyet yaptım. Şimdi ara ara yine yükseliyor 9 haftalığım
smglplt1453571 12+0 haftalık olduk bugun ara sıra bulantı zaten bu aralar ayakta uyuyorum sürekli uyumak istiyorum ve sürekli kendimi ac hissediyorum bu hafta salı günü ikili tarama testi yaptıracağım ama korkuyorum inşallah cinsiyetimizide öğreniriz özel doktora gidiyorum
Melekprenses Aloneanqel geçmiş olsun canım bende korkuyorum çıkacak sonuçtan bakalım diyet vermeden mi insülin verdi size doktor..
Novaa Yavuzseliminannesiii Doktorumun tavsiyesi hill sağlık merkez’inde yaptıracağım. Panorama test diye geçiyor ve kanı amerika da anlaşmalı oldukları firmaya gönderiyorlar. Buradaki aracı firma gibi yani. Bugün gelip evden kan alacaklar. Kapsamlı bir test ve 5.900 TL fiyat verildi.
Serendipity31 12+4 oldum ,bende akşam bulantıları var ara ara yokluyor .cinsiyetini için doktor kıza benziyor ama daha belli olmaz dedi yalnız bacak arasında bi çıkıntı yoktu erkek olsa çıkıntı oluşmuş olmaz mıydı?
Sevil5513 11+3 oldum uyku Hali bulanti devam ediyor cinsiyet öğrenmedik 2 hafta sonra gidecegiz belki söyler
miniktirtilim Aloneanqel 11 haftalik bulanti kusma devam prillam sayesinde 1 haftadir daha iyiyim. 2li test haftaya ama randevu bulamiyorum.. uyku hali devam biraksaniz tüm gün uyumak isterim ama 2 yasinda kizim var o yuzden pek mumkun degil :)
Semayls Bende 10 haftalık hamileyim uyku gündüzleri çok oluyor geceleri uyanıp duruyorum aşırı lavobaya gidiyorum çünkü , prilam olmasa duramam kusma bulantıdan , iki hafta içinde ikili teste gidicem ve muayeneye gidicem bakalım 🥰
yslakdeniz 12+0 olduk. Benim kabızlık, gaz, uyku ve halsizliğim oldu. Çarşamba günü kontrolümüz var. İkili tarama testi, ense kalınlığı ve nazal ölçüm yapılacağını zannediyorum. Cinsiyet için erken ama inşallah öğren biliriz.