Zuzuu canım benm de heterozigot çıktı öyle hatırlıyorum bakıcam ama net bişey söylicem o zaman hatırlayamadım bian da 🙄
Bende corospin kullanıyordum kesti doktorum kist büyümesi yaptı düşük ilaçları felan sadece şuan da Clexane kullanıyorum günde 1 afet