Selamlar. Ben bu ay femara+ovritelle+progestan kullandım. Çatlamanın 12.günü test yaptım silik hemen kan verdim hcg 9 çıktı doktor bişey diyemem şu an dedi. Ertesi gün tekrar yaptım daha belirgin ama yine silik çizgi.Yarın regl günüm bugün yine test yaptım yine silik çıktı. Böyle bi durum yaşayan var mı?İkilemde kalmak çok zor gerçekten 😢