Kızlar selam,
Kafam çok karıştığı için post açtım:(
2 gün once erken testimde çok çom silik 2. Çizgi çıktı. Gittim kan verdim 2 çıktı. Daha onceki aylarda 0,100 cıkmıstı. Bugün bi erken test daha yaptım tek çizgi:( internette 2 ile başlayıp yükselenler varmış. Bat 30 mart. Sizce ihtimal varmıdır yaşayan varmı böyle bişey