Ben de ilk cocugumda erkek hissediyodum eşime söyledim ilktir hayırlısı olsun sağlıklı olsun farketmez diyodu ama ben erkek hissediyorum diye özellikle söylüyodum neyse öğrendim ki erkekmis 2.olunca eşime birgün dedim ki bence bu da erkek fark etmez sağlıklı olsun dedi ya tamam öyle olsun ama gerçekten bence bu da erkek dedim evet aynen o da erkekmis öğrendim şaşırdım 😂 smdi 3 e hamileyim karışık hissediyorum bazen diyorm erkek bazen diyorum kız çevre kimi kız diyo kimi diyo bence yine oğlan o yüzden kafam karisiyo diye hisler de karisiyo bakalım iki hafta sonra öğrenirim insallah 😂