Ben hamileliğimden önce ilk çocuğumuz erkek olsun istiyordum. Hamile olduğumu öğrendiğimden ve cinsiyetini öğrenene kadar da erkek olacağını düşünüyordum çünkü öyle istiyordum. Dileğimin kabulü müdür artık ya da bilinçaltından mıdır rüyamda da bir erkek çocuğu gördüm. Cinsiyetini öğrendiğimiz günü erkek olacağını duyunca çok sevindim. Herkes şaşırdı o kadar içten dilemişim ki demek ki. Tabii ki önce sağlıklı olması öncelik sağlıklı olmasını da sürekli diledim. Çok şükür doğuma az kaldı ve çok sağlıklıyız ikimizde inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alacağız. Allah herkesin gönlüne göre versin🤲🏻