Hamilelikte besin önemli günün yarısını aç kalarak geçiremeyiz tansiyonunuz şekeriniz düşer hiç riske atmayın bence.
Ben hamileliğimin son dönemindeyim doğum yakın ama doğumdan sonra da oruç tutamayacağım emzirmek istediğim için haliyle yine aç kalmamam gerekecek