Bende adetime 2 3kala hadi bi bakayım diye öylesine yaptım hiçbir belirtim yoktu biri silik biri net çizgi cıktı kan tahlili vs yaptrdım hemen meğer hamileymişim belli olmuyor yeni bu işler bir belirti aramayın her vücut farklı rabbim inşallah isteyene istediği zamanda verir aratmaz🙏🏻