Azze Royem62 benim mesela rahmimde ve kasıklarımda o ilk yerleşme haftalarında gıdıklanma gibi şeyler oluyordu ordan anlamıştım hiçkimseden böyle bir belirti duymamıştım mesela… ama o an orada bir şeyler olmaya başladığını anlıyorsun yani mesela herkes gibi göğüs hassasiyetim filan olmamıştı… herkes kendine özgü umarım her şey gönlünce olsun💙
seriseri10 Royem62 az önce o akıntı oldu ama koca kişisi uyuduğu için değerlendiremedik bu ayda hayallerimiz battı beee ben elendim siz devam edin 😔
Baharow Royem62 bende adet gibi belirtiler haricinde aşırı gaz,ağızda demir tadı ve Yataktan kalkamadım. Bunların hepsi aşırı derecede oldu yani bi fark olduğunu anlamıştım.
Royem62 Baharow anladım canım benimde midem bulanıyor ara ara kasık ve bel ağrılarım var aşırı derece de 1 haftadır sanki adetin ilk günü gibi ağrım var
Ayserose1001 1bende çatlama iğnesi oldum 9. Günüm bugün kasık ağrısı ara sıra göğüs hassaiyeti var ama akıntı yok inşallah benimde gebelik vardır pzt 14. Gün o gün test yap deidler inşallah isteyen herkesin vardır mübarek ramazana hamile olarak girelim🥰
DuRmuSaiLesi Seda5885 aynı belirtiler suan bende var yoksa 😨😂😂😂 ben hamilemiyim çatlatma iğnesi yapıldım