EEizm Ya sadece ense kalinligi tek başina bir hastalik için yeterli bir bulgu değil. Siz yinede 2 li yi yaptirin bi ona göre bir yol izlersiniz. O kdr yuksek değilki ya benide korkutuyorlardı sivi fln aldirin dendi hicbirsey yptrmadim Allahin izniylede birsey çıkmadı. Benimkini 11-12. Haftada ölçmüşlerdi. İnsallah sizinkide sağlıklı olucak. Hem norml ultrasonlardada yanilma payı cok yüksek. Ayrica hangi testide yptrsan sana yuzde yuz bir sonuc sunmuyorlar düsuk risk yüksek risk diyorlsr belge imzalatıyor lar ve doktorlar hiçbir sorumlululugu üzerine almiyor.