Bi doktor vardı adet tarihi geçmeden test yapılmamalı diyordu. Çünkü çoğu kadın bunu yaşıyormuş, ama testte pozitifi görmediği için adet olunca düşük olduğunu bilmiyormuş normal adetini olup bitiyormuş. Siz de adet tarihinizden önce test vermeyin bi süre isterseniz, psikolojik olarak daha rahat olursanız daha iyi sonuçlar olacağını düşünüyorum 😇