Yasecer vallahi tam da oyle ben aşırı panik bi insanım zaten normal doğum istiyorum ama böyle nefes alamazsam nasıl doğurcam korkusu başladı başka bi rahatsızlığım mı var diye düşünmeye başladım artık bebeğim de aşağıya inmedi aksine ayaklarıyla sürekli itiyo gibi resmen artık ölcekmişim gibi oluyo