Kızlar merhaba benim son adetimin bitiş tarihi 25 Şubat. Ama hemşire başladığı günü istedi öyle takvim oluşturuyoruz dedi. Şimdi benimde bebeğim 4+6 günlük beta değerimiz Perşembe günü 323 çıktı normal mi düşük mü değerimiz ödüm kopuyor bir düşüğüm var bi şey olucak diye çok korkuyorum