merveblknli_ Merhaba arkadaşlar. Beta HCG 1.4 U/L değerinde. Hamilemiyim. Daha günüm geçmedi. Çarşamba günü afedersiniz hastalığının 1.günü. 🙈Sizlere sormak istedim.
Sevdanindogasi Merve_O canım ver sen kan benim adetime 2 gün önce olan korunmasız ilişkiden hamile kaldım ondan 10 günde 52 beta hcg çıktı. İlk gebeliğimde ⅚ gün geçmişti 750 beta hcg çıkmıştı.
Tevhidehli1 Umut60 şaka mı yaptınız :D SubhanaAllah. Bir de cinsiyet tahmini :))) Benimde 3 gün önce adetimi 1 haftaya yakın geçmişti betam 32 çıktı sonra düştü. Yani gerçekten buna nasıl karar verdini hayret ettim
Umut60 Tevhidehli1 biraz okumanı tavsiye ediyorum y kromozom hızlı yıl alır çabuk ölür x kromozom u daha uzun 3 4 güne yaşar hareket yeteneğini kaybetmez yumurtlama döneminde gebe kalırsam adet günü beta 500 üzeri oluyor benim 1250 idi ve erkek tüm hemşire arkaşlarım beta dan bakabiliyor belli oluyor genelde doğru çıkıyor size genetik dersi veremem alaycı kişiliğin genelde boş insanlarda çok olur sende beni güldürdün 😆
Umut60 Merve_O bende ilk kız istedim kardeşine baksın kız çoçuğu daha başka anneye destek oluyor 1 yıl bekledim kuzumu bende İnş sağlıkla kucağımıza alırız
Esrakky Merve_O Ne alaka bende ayni degerle ogrendim suan 14. Haftaligim tam ayni deger yani sacmalamis
Esrakky Merve_O Ben adetime 8 gun varken ogrendim erken ama onla alakasi yok ki gec dolenmede olabiliyor canim yarin kan testi ver sonucu bizimle paylas 😘😘 Yada hemen simdi acile gidip ogrenebilirsin riskli gebeligim var doktorum acilen beta hcg ogrenmen lazim dedi dersen yaparlar 3 sattte sisteme duser
Birumuttur Bende bugün test verdim 2000 çıktı . Muhtemel adet tarihim 24 marttı. 20 si idrar da çift çizgi çık çıkmıştı . Kendi hesaplamama göre 4+4 . Daha doktora gitmedim