Oğlum 3500 doğmuştu. Son aydan hemen önce her sabah aç karnına bir bardak süt, bir muz ve birkaç tane ceviz blenderden geçirip içtim. Tadı da güzeldi. Şimdi yine hamileyim. Yine yapacağım. Çok da kilo yapmadı ama olan da bundandır. Biri önermişti bana da. Şimdilerde sorarsanız iştahsız. Halâ yeni doğmuş bii bebek gibi ağlıyor. 😬