Kızlar merhabalar benimde 22+2 iken renkli ultrasonda farkedildi Rahim kısalması olduğu 24.4mm çıktı erken doğum tehlikesi olduğu söylendi ve çok korkuyorum sürekli yatmamı söyledi doktor iğne ve progestron fitil verildi ayrıca magnezyum, antibiyotik kullanıyorum düzelen oldu mu bu durumda daha çok erken olduğunu söyledi doktorum endişe içindeyim ne yapmam gerekir başka bilemiyorum yardımcı olur musunuz