Deva22 bence kötü hikayeler etkiliyor o yüzden ben hep burada pozitif hikayeleri okumaya gayret gösteriyorum. İki doğum şeklininde kendine göre zorlukları var bence normalde çocuk doğana kadar çekiyorsun sezeryanda da çocuk doğduktan sonra falan işte