Deva22 bende kendimi normale hazırladım sezaryen olursa ne yaparım diyorum 🙈
Sen her şeyin üstesinden gelirsin canım 💪🏼💪🏼 Bebişin başı çıkana kadar diyorlar sonrasında kuş gibi hafifliyormuşsun 😻 bir de 4 cm den sonra epidural yapıyorlarmış istersen , yani dayanamadığını hissedersen de epidural seçeceğin var öyle düşün 😇