Deletedmom_7 geçmiş olsun doğru öyle yapmak lazım ..hayır bide sanki biz bebeğimiz için neyin yanlış neyin doğru olduğunu bilmiyor muyuz , bende o yüzden çok üstüme gelinsin istemiyorum ..bu süreçte psikolojimiz hem kendimiz hem de bebeğimiz için önemli ,içimizden nasıl geliyosa yapalım ..sizinde gönlünüze göre olsun 🥰