Kayınvalidem daha gebelik yokken Annemin gebeliklerinin nasıl geçtiğini sordu 2 kez muhabbetini açtı,sanki işte annenin nasılsa kızındada o olur mantığı benim canımı çok sıktı, Annemin 2 düşüğü olmuş ..bu negatif düşünceyi bana empoze etmesi ozaman canımı sıkmıştı açıkcası