Emineeee koyanlar olabilir, saygı duyarım ama nr yazık ki ben koymayı düşünmüyorum, kayınvalidem de kendi dedi zaten öyle anneanne dede ismi koymayın diye, benimde içim rahatladı 😄 sende eger istemiyorsan koymamalısın bence, cocuk senin cocugun cok istiyosa bütğn çocuklarına kocasının ismini koysaymış 😣