Ayni dert bendede var cinsiyeti belli olmadi ama erkek olursa esimde babasinin ismini istiyor, kirmak istemiyorum ama karsima alip konustum guzelce ve babanin yaninda o isimle nasil cagiricaz, buda ayip ben nasil babanin ismiyle cocugumu cagiricam dedim.. Aama esim israrla koymak isteyince yanina ikimizin istedigi bir isim koymaya karar verdik orta yolu bu sekilde bulduk.. iki ismi olucak RABBİM izin verirse ama ben 2.ci ismi agirlik kullanirimki ayni sekilde esimde oyle yapicak cunku babasi hayatta 😊❤