Aynı haftalardayız canım 38+6 ne kadar iceride durursa bebek icin iyi canım tmm simdi dogsa hiçbir sorunu olmaz Allahın izniyle ama halen cigerleri gelişiyor daha sağlıklı olur ben 3ciye hamileyim 38 ci haftaya girdigimden beri cok hafif hafif adet sancısı gibi agrilar geliyor sağlıcakla gelsin isterse 40ci 41cide gelsin bende sabırsızlanıyorum ama 8 , 9 ay bekledik bi 7,8 gün daha bekleriz🥰 Ve hayırlısıyla bir avazda doğurmayı nasip etsin Allahım ☺️🤲🏼❤️