Kızlar doğurmuş arkadaş
Yeni post açmış
DOĞURDUMM AMA HASAASSS !!!!ONA GÖRE OKUYUN🤷🏻♀️ tartışmasında
DDemongun11bir gün önce
Kızlar zaten sabah post açmıştım suyum geldi diye sabah 9 da kalkıp kahvaltımı yapıp sıcak bi duş alıp evden çıktık 11 de acilden giriş yaptık ve hala suyum geldiği için direk yatış verildi yattıktan sonra yarım saat nst ye bağlı kaldım ve bana suni sancı verileceğini söylediler en korktuğum yer zaten doğumhane olduğu için millet avaz avaz bağırıyor başta hiçbi şey yoktu dedim tamam olur bu iş oğlum da içerde kıpır kıpır 😬 kızlar yarım saat geçtikten sonra belimden girmeye başladı sancılar sancılar 100 e çıktı öyle agrı çekerken bide pozisyon değiştirirseniz acınız daha artıyor inşallah suniye gerek kalmaz ama başınıza gelirse o an nefes dahi almadan geçmesini bekleyin bi dk sürüyor beni sıcak bastı ben sanıyorum saat 1 2 ter içindeyim o sancıdan kusmaya başladım ama hem sancı hem öğürme beni mahvetti bayıldım acıdan sonra ebe geldi sen doğuruyorsun dedi zaten ıkınma hissi geliyor o an bi yarım saat falan kabız olmuşcasına ıkın dedi ıkınıyorum ama yok böyle agrı yapamıyorum diye kadına bağırıyorum falan sonra başı geldi son bi gayret dediğini hatırlıyorum ve oğlumun simsiyah saçlarını gördüm öyle bi his rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah çok dua ettim sancı çekerken de dikişim var dikkat etmem gerekiyor oğlum sağlıklı yanımda uyuyor şuan yarım saatte emzirmeye çalışıyorum göğüs ucum hiç yok biraz zorlanıyoruz ama asıl kahverengi kısmı emeceği için alışsın diye yarım saate bir annemle emzirmeye çalışıyoruz ve ilk gebeliğim 38+2 de üç buçuk kilo geldi saat 21:10 gece kokusu her şeyi tarifsiz onca acı yok oldu sakın korkmayın kuzular evladınıza kadar çektiğiniz her şey onu görünce bitiyor rabbim isteyen her kardeşime nasip eylesin bu duyguyu sormak istediğiniz olursa cevaplarım 🥳🥳🥳😘