Merhaba kızlar bugün 4 buçuk gibi WC ye kalktığımda iç çamaşırımın ıslak olduğunu gördüm önce altıma kaçırdığımı düşündüm ve geri yattım yattığım esnada benden az az su geldiğini fark ettim ve Anneme söyledim biraz takip edince suyum geliyordu ama boşalırcasına değilde sürekli damlayarak biraz artarak azalarak adet sancısı dışında bi sancımda yok hastaneye gidip suni yemek istemiyorum daha dün muayene olduğumda bi cm açıklığım vardı o yüzden biraz evde oyalanıp bi sıcak duş alıp öyle gitmeyi düşünüyorum tabi acilden giriş yapacağım için beni nasıl bi doğum bekliyor inanın hem çok korkuyorum hemde içim içime sığmıyor bayram sevinci yaşıyorum sanki uyuyamıyorum da evladıma kavuşacağımı düşünüp hayal kuruyorum o ise karnımda çok hareketli şuan 🥲 belkide aynı vücutta bugün son günümüz bilemiyorum buraya yazmak istedim benim için dua eder misiniz ilk gebeliğim evladımı sağlıklı sıhhatli kucağıma almak nasip olur inşallah 🙏🏻