Sdcbky sen niye üstüne alınıyosun ki? 😬 annecim öfken kime , cinsiyeti belirleyen y kromozomu için oğluna mı yoksa bunu nasıp eden Allah a mı diye sor ve bırak . Sen de üzülme , haklısın herkes kızı da olsun oğlu da olsun ıster .. ama boylesı hayırlıymış , tırnağını yaratmaya gücümüz yetmez ki ..