Kızlar Allaha cok sukur 2 kızım var 3. hamileliğim dr cınsıyetıne kız dedı.Rabbim istiyen herkese evlat sevgısını yastsın.Kaynanam daha cınsıyetı bellı olmadan erkege nıyet edıp yelek baslamıs fakat ben kız deyınce bı tavırla yelegı sokup kendıne patik baslamış.Moralım cok bozuldu.Sızce nasıl davranmam lazım