yesilkedi nmtock41 bana yazmıştı doktorum o yüxden kullandım tek kullanılmadığı için sanırım problem olmuyor
kucukcivcivim Mavistez salı günü randevum var, o zamana kadar yardımcı olacak bir şey var mıdır diye sordum da 🙄🙄
Mavistez kucukcivcivim progtogyvenol krem var eczaneye sor kyllabiliyorsan alırsın onuda doktor yazmayınca fiyatı ne kadar oldu artık bilmiyorum
Eminehira kucukcivcivim dün doğum yaptım biraz vardı doğumda iki parmak dışarı çıktı çok zorlandım bugün annem dıcak su torbası koydu çok şükür oturabiliyorum artıkçok iyi geldi üstüneotur
Metehan_Acelya kucukcivcivim aynı sorun bende de var geçmiş olsun doktorum sadece fito krem sürebileceğimi söylemişti
Asliiiiaslannnn kucukcivcivim benimde öyle işte ilk öğrendiğimden beri kabızlık sorunu çekşyprım hemen hemen her yemekte salata ve zeytin yağı tüketiyorum bugün kayınvalidem yemiş ye dedi bakalım etki edecek mi
Asliiiiaslannnn kucukcivcivim hamile kalmadan önce Doktorum ılık suya batikon koy otur demişti öyle yapmıştım öyle iyi gelmişti ki anlatamam ama şuan tehlikeli olabilir sormak lazım 🤦🏼♀️
Merve0004 kucukcivcivim sıcak su ile yıka biraz o bölgeyi ama cildini yakmayacak şekilde bende de var iyi gelio sönüyo en azında 1 hafta idare eder;)
kucukcivcivim Eminehira doğumu başlatır diye korkuyorum açıkçası… sıcak suya oturmak ya da sıcak tampon yapmak:/
Sedabezirkan Çörek otun yagini yuvarlak pamuklara döküp, basurlu bölgeye sıkıştırın iyilestiriyor, cok etkili bi yöntem.
Mutlubiranne23 kucukcivcivim işte dulcosoftu kullanmama izin vermedi hamilelikten dolayı şuan proctolog ve procto kullanıyorum ama nereye kadar bizaman sonra alışkanlık yapmasını istemiyorum hamilelikten sonra ameliyat olsammı dicem ama ileriki yaşlarda tutamıyormuşsun o sıkıntıymış bilmiyorum :/
kucukcivcivim Mutlubiranne23 aaa öyle bi sıkıntı mı oluyor:( aslında çobançantası diye bir birki ile kür yapıyolarmış. Eşim kullanmış çok iyi geldi dedi. Ama hamilelikten dolayı malesef onu da yapamıyorum. Aklınızda olsun araştırırsınız doğumdan sonra siz de 🙂
Asliiiiaslannnn kucukcivcivim dünden bu yana biraz daha rahatlamadın mı ah o illeti çok iyi bilirim 🤦🏼♀️
kucukcivcivim Asliiiiaslannnn bugün daha iyiyim ya çok şükür. Dün acıdan kıvrım kıvrım kıvrandım. Biraz buradaki tavsiyeler işe yaradı sanırım 😊