Benimde hamilelikten öncede çıkmıştı yani 2.5 yıldır felan hemoroidim ilk başlarda sadece kan geliyordu ve hamilelikte gittim baktırdım bitanede memem oluşmuş hamilelikten dolayı hap şurupta veremedi yoksa ben dulcosoft kullanıyordum baya iyi geliyordu şuanda sadece makattan kullanıyorum ilaç oda anlık geçiriyor ama bıraktığım zaman yine eskisi gibi bide çok korkuyorum bebeğe bişe olacak diye ıkınma esnasında 🙁🙁