Hmyt16 mesela şimdi genel muayne yaptılar bu gün yatınca sabahına işitme görme muaynesi olucak sonra da gönderirler herlde diye umuyorum anibir sorun olsun hemen koşarak geliyorlar. Doğumhanede birZ fazla bağırmışım nst bağlıyken sancım dan doğuruyorum sanmışlar 3 kişi birden koştu :) çocuk doğduktan sonra da odaya geçtim çocuk tıkandı hemşire hemen koşup müdahale etti. Özel hastane de ise çocuk geliyor dediğim halde sallan sallan gelmişlerdi yanıma birde doğumhaneye yürütmüşlerdi birde ayakta doğurmuştum çocugu son anda tutmuştu kafasını düşüyordu. O yüzen im rahat şekilde öneriyorum hastaneyi