Merhaba kızlar şehir hastanesine devlet diye ön yargılı yaklaşanlardan biri de bendim.bu gün 39+2 haftalık bebeğimi kucağıma aldım.çarşamba günü tansiyondan yatışım yapıldı hastaneye. 2 gün takip sonucu bu gün taburcu edildim tansiyonun düzeldi akışına bırakalım doğurma şimdi birşey olursa gelirsin dendi. Neyse ben çıktım annem emekte oturuyor ona gittim sonra sancılar başladı aniden ve hemen hastaneye gittim ditek doğuma aldılar 7cm açılmam olmuş bile 1 saati bulmadan oğlumu kucagıma aldım. Ama gerek hemşireler gerek ebeler çok iyiler samimi güler yüzlü kimse endişe etmesin. Odalar çok temiz hijyene önem veriliyor.doğum yapıcak her hamişe tavsiye ederim