-PembePapatyam- Aminn inşallah hepimizin bebişleri sağlıkla gelsin kuzum,aynen az kaldı şükürler olsun bu duyguyu yaşatan Rabbime, isteyen herkese nasip olsun inşallah, evet canım çok haklısın tatlı güzel bekleyişler bunlar, sayılı gün çabuk geçermiş, ne günler geçti gitti şu son 23 gün de geçer Allahın izniyle 🤲🏻🌸😍