Tubmavi -PembePapatyam- 3 gün arkadan ben de geliyorum ama bana daha çok varmış gibi geliyor ya sadece ufaktan doğum korkusu başlıyor 😂
Babydream -PembePapatyam- bende normal düşünüyorum ama bi o kadarda çok korkuyorum kesiden falan 😂 ama sezaryan daha korkunç geliyor oda ayrı bişey😂
Merve_bolat -PembePapatyam- aynen bitti sayılır işte gelmesini bekliyorum bakalım benim minik kızım ne zaman gelevek diye heycalıyım bir o kadar da korkuyorum doğumdan 🤣